onsdag 28 maj 2008

tack du!

kan väl börja med och skriva att jag byter teckensnitt. vi kör på arial. u diiiiigg!? och små bokstäver.

okej. dagen började rätt sweet när man kom hem efter jobbet idag. fick ett meddelande på mobilen. det visade sig dock tillslut till min stora besvikelse att denne personen skickat lite fel. surt och sant. jaja, här har ni det.

johanna:
Hej snygging kram johanna (emma carlssons kompis)

jag:
ehm. hej där. jag känner varkens igen ditt eller din polares namn. är du säker på att du har skickat rätt?:)

johanna:
ja du brukar vara på balders och du har emo frisa svart hår och innan så hade du svart lug och bland det som står upp eller var det tvärt om och du heter krans eller något sånt i efter namn

fick ett till meddelande med fortsättningen:

Och du brukar sminka dej runt ögonen och jag går varigt med när du dansade med en kompis och känner du ingen emma från osby och du går i örkened

jag:
haha. det va ett bra tag sedan jag va på balders. du måste ha skickat fel. men tack ska du ha! du gjorde min dag.

johanna:
hur gammal är du då

jag:
22 år. okej?

johanna:
Okej


någon här får verkligen inte skubba från svenska lektionerna. be cool, stay in school.


Snart är det min tur!


Inga kommentarer: