söndag 1 mars 2009

ägande bakfylla signerad lill-stubbe!

agge säger:
annars då?
Qloimen säger:
mjaaa
Qloimen säger:
chillar
Qloimen säger:
så jävla backdrunk idag
Qloimen säger:
sj?
agge säger:
hahaha
agge säger:
då ska du se min bakfylla
Qloimen säger:
jaså?
Qloimen säger:
den slår lätt inte min!

agge skickar en bild på sin bakfylla

agge säger:
den ser ut så där
agge säger:
det tror jag nog...
Qloimen säger:
jag spydde 3 ggr idag!!!
Qloimen säger:
okej
Qloimen säger:
du vann
Qloimen säger:
fick du pryl igår?
agge säger:
hahaha
agge säger:
nej ramlade
agge säger:
ner för granada trappan
agge säger:
hahahahaha
agge säger:
vaknade på akuten
Qloimen säger:
haha!!!
agge säger:
du ser tänderna va?
agge säger:
Qloimen säger:
omg. det här måste jag lägga upp på min blogg. är det lugnt?^^




















lugnt va det och hans bakfylla va nog fan hårdare än min. tack för en bra match agge!;D

snart!

Inga kommentarer: